Actualidad
Golf Costa Daurada

Noticias de Golf Costa Daurada

Dues parelles del Golf Costa Daurada campiones al Torneig Aerojump del Monterols

L’Escola Infantil de Competició de Pàdel del Golf Costa Daurada està d’enhorabona. I és que quatre dels seus jugadors han guanyat el Campionat Aerojump Màximum Padel Tour del Club Tennis Reus Monterols.

Es tracta dels germans Enric i Alexis Madruga, que s’han emportat el premi gros de la quarta categoria en joc després de guanyar els seus sis enfrontaments. A la final, un resultat de 9 a 5 a favor davant la parella Balsells-Balsells ha certificat la primera posició.

L’altre parella guanyadora del Golf Costa Daurada ha estat la formada per Biel Ferris i Pablo Vizcaíno, que han aconseguit aixecar el títol de Campions de tercera categoria després de guanyar la final per 9 jocs a 4 als rivals que els havien batut a la fase de grups, la parella Ramírez-Casado.

La competició, dividida en quatre categories, ha coronat a les parelles Cano-Torrell a primera i a Bardina-Mendoza, a segona.  Val a dir que els campions, campiones, subcampions i subcampiones de cada categoria, han disputat una fase de grups i una final al millor de nou jocs, i han rebut com a premi viure una experiència única a Aerojump Tarraco.

Menció especial pels jugadors del Club, Iker Moreno i Pol Iruela, membres de l’Escola de Competició, que van quedar-se als vuitens de final de tercera categoria després de perdre amb els subcampions de la prova.