Actualidad
Golf Costa Daurada

Noticias de Golf Costa Daurada

El 17 de maig acollirem el Campionat de Tennis Adaptat

Golf Costa Daurada acollirà el proper 17 de maig l’11è Campionat de Tennis Adaptat i 5è Memorial Gerard Gibert. Una jornada solidària, esportiva i festiva amanida amb ingredients tant potents com l’esport, la inclusió i el record per l’amic que ens va deixar.

Amb els anys, aquesta competició s’ha convertit en una de les més estimades per tots els qui practiquen esport al Golf Costa Daurada.

Organitzat conjuntament amb el Club Esportiu SOLC de Tarragona i l’ajuda inestimable de Vopak terquimsa, patrocinador principal, l’esdeveniment reunirà una trentena de jugadors i jugadores amb capacitats diverses que tornaran a demostrar fins on es pot arribar amb la voluntat i l’esforç per superar tota mena d’obstacles gràcies, també, a la dedicació i passió dels monitors.

D’altra banda, el Memorial demostrarà una edició més, i ja en portem cinc, que no podem ni volem oblidar a l’enyorat Gerard Gibert.

En aquest context, volem fer una crida als socis i sòcies perquè s’impliquin activament com a voluntaris, contribuint a l’èxit de l’organització.