El Mèdol, la Torre dels Escipions i el Pont del Diable han estat alguns dels monuments de Tarraco que els bikers del DiR Golf Costa Daurada han recorregut en una nova sortida en bicicleta de muntanya, organitzada per Toni Navarrete, bike patrol.
En total han estat 35 quilòmetres per camins i corriols, amb 450 metres de desnivell. Una ruta agradable pels seus atractius naturals i monumentals però que, en aquesta ocasió, s’ha desenvolupat en un context de temperatures molt elevades.
La propera sortida tindrà lloc el 16 de juliol. Pujarem fins Alcover sortint de Tarragona. En total seran 55 quilòmetres d’autèntic MTB. La sortida està programa a les 8,30 hores i es recomana anar ben proveït d’aigua.
La inscripció a les sortides és de franc i estan obertes tant als qui teniu una MTB convencional com als qui pedaleu amb una elèctrica. L’únic requisit és que tinguis ganes de passar-t’ho bé. Per inscriure’t cal que ho facis a la Recepció del Club o bé al 977 65 33 61.
Per cert, ara si vols anar de ruta amb nosaltres també pots fer-ho llogant una bicicleta convencional o elèctrica al Bike Point del Golf Costa Daurada. Pots fer la teva reserva tot contactant amb Recepció o trucant al número que tens més amunt.