Amb l’objectiu de seguir millorant en la qualitat de l’atenció als socis, t’informem que el passat 2 d’agost va entrar en servei un nou model de Recepció optimitzat i més funcional.
Què hem millorat?
Per començar hem ampliat el nombre de persones dedicades a l’atenció al públic, tant a nivell presencial com telefònic.
S’ha augmentat la seguretat gràcies a una millora en la gestió del control d’accés, barrera d’entrada i sortida, i la instal·lació de càmeres de seguretat al gimnàs.
L’horari d’atenció al públic s’ha ampliat de les 7 a les 22,30 hores.
Recepció atén les consultes i peticions d’informació de totes les àrees esportives i activitats del Golf Costa Daurada.
Aquesta millora ha suposat també la integració de l’actual recepció del DIR Golf Costa Daurada a la Recepció principal. En aquest sentit, aquest mes de setembre ampliem l’assessorament a la sala de fitness per tal de que sempre hi hagi un responsable del Club.