Els dos equips del Golf Costa Daurada que disputen l’Intercamps Sènior de Pitch & Putt, han pres part a una jornada que ha estat força exigent, atesa la presència d’una convidada inesperada, la pluja.
Tot i l’aiguat, l’equip Sènior A ha aconseguit la cinquena plaça scratch i quarta handicap al Roc 3, considerat un dels camps més difícils. L’equip capitanejat per Jesús Marzo ha aconseguit a les instal·lacions barcelonines assegurar la quarta posició a la general i el lideratge en hàndicap.
Mantenir la permanència és el principal objectiu de l’equip B. Liderats per Josep Martínez, s’han situat cinquens en hàndicap i scratch, el que els posiciona setens a la classificació general. Amb només tres proves en joc, l’equip haurà de donar el màxim per no perdre la categoria.

